Bolderige luchten

Ik houd zo van dit weer: wind, jagende wolken, zon en regen wisselen elkaar af en je wordt verrast door een regenboog.

regenboog
Ik blijf elke regenboog weer speciaal vinden.

Vanmiddag hebben getoerd door de polder. Vooral nu de maïs eraf is, heb je prachtige weidse vergezichten.

leunen tegen de wind
Tegen de wind aan leunen.
boten in haven
De kleuren steken zo mooi af tegen een door de zon beschenen regenlucht.
rood blad berm herfst
Herfst!
zwaan
Kijk hem eens mooi doen.
keien bij waterkant
Bonkige keien onder bolderige luchten.

We zijn heerlijk uitgewaaid. Het is fijn als een zaterdag als een vakantie voelt. Dat we hebben genoten van de natuur en het samen zijn. Meer is er niet nodig. Morgen belooft ook weer een winderige dag te worden, zo knus. Nu voor het eerst dit jaar de kachel aan, genieten hoor!

Gepubliceerd door

Jet

Welkom op mijn blog. Samen met mijn man en onze twee kinderen woon ik ergens op de Veluwe. Ik heb veel liefhebberijen, waaronder tekenen, lezen, quilten, in de aarde wroeten en boswandelingen maken (vandaar de leaves). Ondertussen probeer ik mijn leven zo eenvoudig mogelijk te houden en mij te richten op wat werkelijk ertoe doet. Ik nodig je uit om een stukje met mij op te lopen… Liefs, Jet

Plaats een reactie